Förkyld?

redan torsdag o imorron börjar helgen! Veckan har varit bra, var o vägde mig igår o det var helt okej resultat, -1,2kg denna veckan! Har försökt äta lite mer än innan o de verkar konstigt nog funka!:) Träningen har gått bra i veckan har varit på Spinningen månd, tisd o torsdag o i onsdags sprang jag till o med en runda! Härligt! Har ju inte tränat på 2 veckor pga att jag varit förkyld, har bara promenerat då! Men denna veckan kändes förkylningen bättre tills idag, när det har kittlats nåt enormt i halsen..inte kul! Får väl se hur det blir i helgen, hoppas det inte är nåt som bryter ut! I helgen ska pappa firas, han fyller år på måndag, lördag blir det stallet hela dagen och söndag ska jag o lillebroren iväg på en liten tävling på förmiddagen! Hoppas dock att jag hinner hem till spinningen kl 17, vi får se!
Ha de gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0